کیانا خانمکیانا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 4 روز سن داره

دختر مامان نفس بابا

امدنت تو دل مامان مبارککککککککککککککککک

1392/10/5 11:35
نویسنده : زهره
486 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

شما این ماه امدی تو دل مامان امدنت مبارک عزیزم ماچ

 

پنجشنبه با بابا رفتیم ازمایشگاه و ازمایش خون دادم و مثبت شد مامانی داشتم بال در

میاوردم که زنگ زدیم به مامان شهناز و بابا کوروش همینطور به بابا احمدو مامان اشرف 

 

وای که چقدر خوشحال شدن سیل تبریکا بود که از طرف خاله ای مامان وزن عمو های

 

مامان سرازیر شد من و بابا هم که خوشحال و تو شوک اصلا باورمون نمیشدخیال باطل

 

دیگه مامان دیروز رفت دکتر و دکتر گفت شما 6هفته و 2 روزتونه و تا 2هفته دیگه باید

صبر کنم تا هم سنو بشم هم ازمایش.

 

مامانی قربونت بشم عزیزم دعا کن مامانای دیگه هم نی نی یاشون بیان پایین و اونا رو

خوشحال کننقلب 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان نخودی
7 مهر 92 13:34
سلام عزیزم خیلی برات خوشحال شدم با ارزوی سلامتی برای شما و نی نی کو چمو لو تون واقعا خیلی خوشحال شدم شما هم به مامانای باردار اضافه شدید
باران
7 مهر 92 14:02
سلام خدارو هزار مرتبه شکرتبریک انشااله صحیح وسالم فارق بشی گلم
خاله الهه
7 مهر 92 20:32
سلام فسقلی خاله.الهی من قربون برم پریروز که شنیدم دارم لحظه شماری میکنم تا بیایی خاله.به مامان زهره و بابا مصطفی هم تبریک میگم ایشاالله سالم و سلامت باشی همراه با مامان زهره.سایه بابا مصطفی هم بالای سرتون باشه.
سارا
8 مهر 92 10:17
نی نی جونی خوش اومدی به دله مامانت . خدا تو رو برای مادر و پدرت و مادر و پدرت رو برای تو حفظ کنه . الهی آمین یا رب العالمین زهره جون تبریکات من رو هم قبول کن . ان شاالله به سلامتی . خدا برات حفظ اش کنه . مبارک ات باشه عزیزم خوشحال شدم
زهره
8 مهر 92 18:01
ممنونم دوستای عزیزم
مامان مهرناز
13 مهر 92 15:55
واااااااااااااااااای عزیزم خیلی خوشحال شدم مبارک باشه ان شالله قدمش پر از خیروبرکت باشه
مامان نخودی
14 مهر 92 23:46
سلام عزیزم از وقتی نی نی امد دیگه بهمون سر نیزنی کی میری نی نی رو ببینی ما هم منتظریم ها
مثل هیچکس
20 مهر 92 12:14
مبارک باشه به سلامتی . ایشالا وجودش پر از خیر وبرکت باشه .
مامان
21 مهر 92 10:17
سلام زهره جون مبارک باشه بسلامتی . انشاا... قدمش خیر باشه. منتظر خبرهای خوبتون هستم.
زهــــرامامان فنچـــــــــــی
14 آبان 92 2:37
وای عزیزم بهت تبریک میگم . بووووووووووووووووس
هما
26 آبان 92 23:29
خيلي خوشحالممبــــــــــــــاركه عزيزم