کیانا خانمکیانا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

دختر مامان نفس بابا

بلاخره نی نی ما خودشو نشون داد

1392/11/4 22:24
نویسنده : زهره
641 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

می خوام از روزای برات بگم که مشخص شد شما یه دختر نازی

 

دخترکم ،مامانی بعد از دوباررفتن سونو . سونواولی با احتمال چند درصد دختر بودن شما رو داد و 

چون

احتمال بود و دقیق نبود با بابا تصمیم گرفتیم که بزاریم شما بزرگتر بشیو بهتر خودت و

 

نشون بدی .

 

روز جهارشنبه بود که رفتیم و خانم دکتر با قاطعیت تمام گفت شما یه دختری و هم

 

حالت خوبه .

 

خدا رو شکر مامانی که سالمی برای من و بابای هم همین مهمه و هم خوشحالیم که

 

که شما دختری قلب

 

دوست دارم دخترک نازم ماچ

پسندها (1)

نظرات (9)

خاله الهه
4 بهمن 92 18:07
سلام جوجوی خاله.خیلی خوشحالم که شما دختری و همدم و ندیم و مونس مامان زهره میشی و مامان جون شهناز و البته یه عروس خوشکل برا من.از پریشب که شنیدم شما دختری خداروهزار مرتبه شکر کردم جوجویی.برا اومدنت لحظه شماری میکنم عزیزم.جوجوی خاله برامن و دایی رسول دعا کن هرچی خیره برامون پیش بیاد.دوست دارم گلم
سمیه
4 بهمن 92 18:58
بازم تبریک میگم مامان زهره جون انشاالله روزهای شادی با دخترت داشته باشی
افسونی
4 بهمن 92 23:02
عزیزم تبریک میگم مامان زهره ایشالله دخترت همیشه سالم باشه
مامان مهرناز
4 بهمن 92 23:22
تبریک میگم عزیزم ان شالله همیشه تنش سالم باشه گلم
❤خونه نمدی❤
5 بهمن 92 0:20
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای خوشگل و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
مامان راضی
6 بهمن 92 18:52
مبارک باشه زهره خانومییییییییییییییییییییییییی هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا انشاله سالم به دنیا بیاد دخمل ماهت
مهیارجون
7 بهمن 92 1:01
وووووووووووووووی خاله قربونش بره برای منم دعاکن یه دختر خدا بهم بده خاله کوچولوووووووووووووووووووووووووووو
منم دارم مامان میشم
12 بهمن 92 5:11
سلام عزیزم منم هفته 16 بارداری هستم خوشحال میشم که این روزا رو با هم بگذرونیم من لینکت کردم دوست داشتی شما هم منو بلینک
مهناز
15 بهمن 92 13:41
ای جانم دخملمونو قربون بشم .