کیانا خانمکیانا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 4 روز سن داره

دختر مامان نفس بابا

زمستان و سررما

1392/11/20 20:38
نویسنده : زهره
476 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

 

این چند وقت هوا خیلی سرد شده و کرمان داره حسابی برف میباره سرده سرده

 

ولی در عوض بهارمون عالیه و امسال پر از برکت و پر از گل با ورود شما همه جا گل بارانه

 

قلب

 

امروز رفتیم دکتر و خانم دکتر گفت حالت خوبه رشدتم خوبه خداروشکر . ولی من چون

 

هوا سرده یکم سردرد شدم و یکم حالم بده یبار نگران نشی دخترم

 

مامانی سینوساش زود یخ می کنه و خیلی باید مواظب باشه

 

راستی دارم برات یه سرهمی می بافم و تموم شد حتما عکسشو میزارم ماچ

 

اتاقتم با بابای تا حدودی اماده کردیم و منتظر تخت و کمدتیم تا بچینیم . می دونم

 

که زوده ولی مامانی همیشه عجله داره و می خواد کارا زودتر بشه

 

دارم فکر می کنم زمانی تو خونه هستیو داری اتیش میسوزونی

 

دوست دارم عمر ام منتظرتم وبرای اومدنت روز شماری می کنم قلب

پسندها (1)

نظرات (4)

زهرا
27 بهمن 92 9:56
منتظر عکس خوشگل بافتنیت هستم .پیش ما هم بیا
نیلوفر جون
29 بهمن 92 23:52
مرجان
1 اسفند 92 0:01
زهره جونم انشاله خودتودخترت همیشه سلامت و تندرست باشین چشم روهم بزاری روزهای انتظارمیگذره و نی نیت میادبغلت
مامان راضی
7 اسفند 92 23:20
انشاله به سلامتی به دنیا بیاد گلمممم مواظب خودت باش زهره جون