کیانا خانمکیانا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

دختر مامان نفس بابا

اتفاقای خوب

1392/6/14 9:57
نویسنده : زهره
221 بازدید
اشتراک گذاری

ماچسلام مامانی

مامان این چند روز اتفاقای خوب افتاده جواب ازمایش مامان شهناز خوب بود

ممنون از مامانای که امدن تو وبلاگ و مامان شهناز و دعا کردن .

مامان هم ج تیروئید وقندو اون ازمیشهنیشخندخوب شد ولی مامانی قند نهفته ام بالاشده که باید 2هفته تو رژیم باشم دوباره برم از بدم.الانم میخوام کلا برم تو رژیماوه

شنبه هم عروسی بودیم جات خالی خیلی خوش گذشت .

کلا این چند روز خیلی خوب بود ایشاالله که تا پایان سال به خوبی بگذره .مامانی منم مثل مامان هما (مامان یکی از فرشته ها)که الان امده تو دلشون می خوام بزنم به بی خیالی و رژِیم تا شما بیای

میبوسمت مامانی (مامانی از خدا بخواه که زودتر بیای پیشمون خیال باطل)

راستی مامانی ج ارشد من و خاله الهه رو دادن هردوتامون خوب زدیم ولی من یکم منفی داشتم که نشدیم.حالا میریم تو تکمیل ظرفیت دعا کن بشیم مامانی بوسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله سیما
14 شهریور 92 10:00
سلام فرشته کوچولو زهره خوبی گلم؟ من و مامان زهره چند وقتی میشه که باهم دوست شدیم. خیلی مامان خوب و مهربونی داری خیلی خانم و مهربون و کدبانو. همیشه همه ی حرفاش دربار ی توئه خیلی دعا می کنه که تو زودتر بیاس پیشش من و بقیه خاله ها هم دعا می کنیم جوجه کوچولو به کسی نگی مامان زهره امروز اومد توی چت روم و گفت برای ارشد قبول نشده حالا اگه فردا روزی خواست برای تو قمپز درکنه و بگه که من اینقدر درس خون بودم و همیشه نمره هام خوب بوده باور نکن اینم من برات مدرک گذاشتم که بعدا بتونی بهش ثابت کنی خب گلم من دیگه میرم مراقب خودت باش. زود زود بیا مامان زهره و مابقی خاله ها رو خوشحال کن
مامان مهرناز
17 شهریور 92 18:04
عزیزم مرسی که به ما سرزدی ان شالله هر چه زودتر یه نی نی سالم وخوشکل بیاد تو بغلت
خاله الهه
18 شهریور 92 17:18
سلام فسقلی خاله.زود بیا تو دل مامان زهره که دلم برا دیدنت بیقراره خاله.دعا کن ارشد قبولشیم نی نی ناز.(آجی زهره.نی نی.داداش مصطفی)
هما
26 آبان 92 23:28