کیانا خانمکیانا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره

دختر مامان نفس بابا

ازمایش غربالگری

1392/10/5 11:33
نویسنده : زهره
581 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی عزیزم ؟

 

یک شنبه این هفته رفتم سونو غربالگری تا حال و روز شما رو بدونم . خدارو شکر خیلی

 

خوب بودیو همه چیز تشکیل شده بود سن تونم رفته بود بالا و شده بودین 12 هفته 2

 

روز .حالا باید صبر کنم تا جواب و به دکتر نشون بدم و یه ازمایش خون بدم که این

 

غربالگری کامل کنه .

 

راستی هوا بیرون خیلی سرده مامانی فعلا تو شکم مامان باش که گرم و راحته برات

 

عزیزم منم مواظب که سرما نخورم و از جفتمون مواظبت می کنم . ماچ

 

مامانی خیلی دوست دارم. همش دارم به روزای که میای پیشمون وصحیح و سالمی

 

فکر می کنم . بابای داره به این فکر می کنه که وقتی از بیرون میاد باهات بازی کنه

 

می گه کلی سرمون شلوغ میشه ایشاالله

 

راستی مامانی هنوز که وجودت پاکه و پا به این دنیا نگذاشتی برای همه مامانا که منتظر

 

نی نی هستن دعا کن عزیزم که دامن همشون سبز بشه.

قلبدوست دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله سیما
7 آذر 92 12:33
سلام نی نی جون خوبی گلم؟ می بینی چه مامان تنبلی داری؟ تا وقتی که نبودی هر روز میومد اینجا می نوشت که چرا نیستی؟ حالا که اومدی دیر به دیر میاد اینجا جوجو خیلی تابلو لود که زیرآب مامان زهره رو زدم؟؟؟ اما اگه به کسی نمیگی مامان زهره و بابامصطفی عاشقتن
نیلوفر جون
7 آذر 92 13:17
اخه از دل من گفت این خاله سیما .از وقتی شما امدین مامانت اصلا به ما سر نمیزنه حسابی سرگرم شماست.
بابای ملیسا
7 آذر 92 13:42
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسها و خاطرات قدیمی باباش ، به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر سری به کلبه مجازی ملیسا خانم بزنید و با گذاشتن یه یادگاری زیبا ، خاطرات ملیسا رو زیباتر کنید . منتظرتون هستیم .
مامان مهرناز
8 آذر 92 0:45