کیانا خانمکیانا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

دختر مامان نفس بابا

اولین تکون خوردنات

1392/10/2 22:07
نویسنده : زهره
453 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی؟

ماچ

سلام عزیزم 1شنبه هفته گذشته بود که رفتم دکتر و گفت سونو خوبه و برای 2شنبه ازمایش

خون داده برای تکمیل غربالگری .

 

اینکه مامان به خاطر بعضی از علائمی که داشت و کشیدگی که تو

 

نافم احساس می کردم بازم استراحت مطلقم و تا امروز خونه مامان شهناز بودم که امروز برگشتم

 

خونه تا باز وسط هفته بریم اونجا راستی مامانی شما دیروز برای اولین بار خودتو نشون دادی

 

اولین ضربه زدی وحسابی من و خوشحال کردی مامانی منتظر تکونای بعدیتمقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مارال
15 آذر 92 19:24
خاله زودی بزرگ شو که ما منتظرتیم. مواظب مامانت هم باش. خیلی گله.
خاله الهه
15 آذر 92 19:28
سیلام بر جوجوی خاله.خوبی گلکم؟ناناز خاله چرا مامان زهره رو اذییت میکنی؟بذار حالش خوب باشه چیزای مقوی بخوره تا شما تپل و مپل بیایی پیشمون خاله.وااااااااااااااااااااای که چقد منتظر اومدنتم جوجو.یه چیز خوشمل خریدم برات وقتی به دنیا اومدی همون تو بیمارستان برات میارم.هر روز نگاهش میکنم دلم ضعف میره برات گلم.
نیلوفر جون
23 آذر 92 18:57
اوف قربونش برم چند وقت دیگه معلوم میشه پسر یا دختر
افسونی
30 آذر 92 7:11
به سلامتی ایشالله لگدای بعدی رو پر زورتر بزنی فسقلی
مامان مهرناز
2 دی 92 22:00
عزیز دلم یلدات مبارک کم پیدایی؟
مامان راضی
3 دی 92 19:01
عزیزم انشاله که نی نی نازت هر چی هست سالم باشها میتونی از لگد زدناش لذت ببر خانومی دوست داشتی به وبم سر بزن لینکت کردم گلم