کیانا خانمکیانا خانم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

دختر مامان نفس بابا

این چند روز

1392/12/9 18:34
نویسنده : زهره
622 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

این چند روز تعطیلی همش به مریض داری گذشت بابا سخت سرما

خورده بود و

 

انفولانزا گرفته بود . منم نمیزاشت برم کنارش تا من نگیرم تااینکه دیگه

 

چاره ای نبود وباید مواظب ش بودم

 

طب شو چک می کردم خدا روشکر با اینحال من نگرفتم و فقط

 

سینوسام عفونت کرد

 

و سر درد بودم .که اونم با خوردن شلغم و لبو بهتر م مامانی خدا

 

روشکرمن و بابای.

 

الان خوبیم می خوام تو هفته برم و ببینم شما اقا پسری یا گل دختر به

 

هر حال مامانی فرقی نداره سالم و صالح باشی قلب

پسندها (1)

نظرات (4)

سمیه
15 دی 92 13:56
خسته نباشی مامان زهره ی پرستار انشاالله همیشه هردوتون سالم و سلامت باشید و سایه تون بالا سر نی نی تون باشه
مامان راضی
18 دی 92 11:08
خدا را شکر که هر دو تاییتون سالمید گلم خیلی مواظب خودت باش زهره جونم زود بیا بگو نی نی چی بوده
مامان راضی
4 بهمن 92 13:56
پس کجایی خانومی بیا یه سر بزن از احوالاتت خبر دار بشیم عزیزم