کیانا خانمکیانا خانم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

دختر مامان نفس بابا

سراشیبی 100 روز

1392/12/8 12:03
نویسنده : زهره
807 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین تر از عسلمقلب

 

مامانی داریم سراشیبی 100 روز و می گذرونیم امروز 98 و مین روزه وداره هر روز

 

ازش کمتر میشه و تا روزی که به صفر برسه من تورو در اغوش بکشمماچ

 

مامانی تخت و کمدت بلاخره انتخاب شد  داره کم کم اماده میشه برای اتاق شما دیگه

 

کاری نمونده و فقط منتظریم که بیا و همه رو از امدنت خوشحال کنی

 

کم کم دارم بی قرار میشم برای امدنت . برای اینکه این روزها هم زودتر بگذره دارم

 

خودم و سرگرم می کنم

 

دخترکم فرشته کوچلوی من برای مامانای منتظر دعاکن تا خدا به اونها هم به زودتر

 

طعم مادر شدن بچشن . امین یا رب العالمین

پسندها (1)

نظرات (4)

نیلوفر جون
8 اسفند 92 11:48
ایشاال.. به سلامتی تموم میشه
نیلوفر جون
10 اسفند 92 23:47
ایشاال.. این روزها هم به بسلامتی تموم بشه امین
مامان مهرناز
11 اسفند 92 0:20
خیلی روزای شیرینیه قدرشو بدون مواظب خودت باش
luna
13 اسفند 92 20:42
سلام جوجوییی خاله.خوبی عزیزکم؟جوجوی خاله مراقب خودت و مامان گلت باش مامان که هیچی منم برا اومدنت دارم لحظه شماری میکنم خاله. دوست دارم م