کیانا خانمکیانا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 4 روز سن داره

دختر مامان نفس بابا

شروعی دوباره

1392/10/5 11:37
نویسنده : زهره
513 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان عزیزم که به من دل گرمی میدن از همینجا روی ماهتون و می بوسم

و همینطور فرشته ک.چولوی مامان . مامان من دیگه از این ماه نمیام بگم این ماه خبری

 

نبود . هر وقت خبری شد میام میگم دیگه نمی خوام هرماه حساس بشم و خودمو ازیت

 

کنم هر و قت خدا خواست شما رو میزار تو دل مامانی

دوست دارم قلبمامانی ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله الهه
19 شهریور 92 13:03
سلام فسقلی خاله.نی نی ناز خدا از خودت بخواه که زمینی بشی و دل این مامان زهره و همه خوشحالشه.راستی دیروز مامان زهره یه اس ام اس قشنگ برام فرستاد هروقت زمینی شدی فرشته ی کوچلو برات میفرستمش خیلی قشنگه.دست مامان زهره درد نکنه. راستی رفتم مغازه جوراب خوشکل دیدم میخواستم برات بخرم نمیدونستم دخترونه بگیرم یا پسرونه باز صبر میکنم تا زهره بگه فرشته ی وجودش چیه.ایقد ذوق جورابارو کردم خاله که نگو
نیلوفر مامان نخودی
19 شهریور 92 18:06
سلام دوست عزیز من این ماه تصمیم گرفتم نی نی رو از خدا بگریم ارزو میکنم این ماه هم نی نی من هم نی نی شما زود بیان تو بغلمون ما خوشحال خوشحال برای مامانتونم ارزوی بهبودی دارم
مامان ریحان
20 شهریور 92 21:44
سلام ان شاالله بزودی مامان بشی خوشحال میشم به منم سر بزنی
هما
24 شهریور 92 0:26
بی صبرانه منتظرم این انتظارت زودی تموم بشه
مامان مهرناز
24 شهریور 92 0:30
این دنیا از متن صبر می گذره. برای رسیدن به هرچیزی باید منتظر بود و صبور. قبلا فکر می کردم انتظار خیلی سخت و بده. و ذره ذره آدمو می کشه. اما الان می بینم که وقتی منتظر نیستی انگار کم کم امید هم از دلت میره بیرون.به محض اینکه امید میره بی تفاوتی و افسردگی میاد جای اون. فقط اینکه باید صبر رو یاد گرفت که البته خیلی سخته!!! باز صبر یه مفهومی داره که خیلی موقع ها به اشتباه فهمیده میشه! صبر به معنای سکون و عقب نشینی نیست بلکه به معنیه تلاش پیگیر و امیدوارانه ی پر ازانتظار بدون عجله و بیقراریه!